PIAGAM PELANGGAN PUSAT KESIHATAN
Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang profesional dan berorientasikan pelanggan seperti berikut ;
- Perkhidmatan kaunter pentadbiran bagi semua urusan dilayan dalam tempoh lima 5 minit
- Pelanggan akan di layan (secondary triaging) dalam tempoh 15 minit selepas pendaftaran
- Konsultasi dilayan dalam tempoh 90 minit mengikut giliran dalam keadaan/kes biasa
(Keadaan biasa adalah kes pesakit luar yang tidak termasuk:
- Kes khas
- Kes kecemasan
- Kekurangan Pegawai Perubatan / Penolong Pegawai Perubatan)
- Ubat-ubatan akan didispens mengikut preskripsi dalam jangkawaktu 30 minit selepas pendaftaran di kaunter Farmasi bagi kes pesakit luar
- Pesakit yang memerlukan ujian makmal akan dilayan dalam tempoh 30 minit
- Kes kecemasan dan kritikal akan diberi keutamaan dan dilayan serta merta
- Pemantauan kawalan vektor dan premis makanan berkala di kampus universiti dilakukan enam 6 kali setahun
- Rawatan pergigian akan dilayan dalam tempoh 120 minit mengikut giliran dalam keadaan/kes biasa (Keadaan biasa adalah kes pesakit luar yang tidak termasuk:
- Kes kecemasan
- Kekurangan PegawaiPergigian)
- Aduan pelanggan diberi maklumbalas dalam tempoh 3 hari bekerja.
348 total views, 1 views today